emjosef.webblogg.se

em.josef@Instagram

Publicerad 2015-08-09 14:25:37 i Allmänt,

 
Från tåget hem // Jag och han spenderade dagen efter med Future Islands
 
 
Utekväll på Bakgårn' // Till jobbet en morgon
 
 
Hon sov över // Tvättdag
 
 
Jag ska egentligen sätta igång och städa, men bekvämligheten tar över. Jag lyssnar på gamla musiklistor som jag skapade 2012 och jag kan fortfarande lyricsen på mina dåvarande favoritlåtar. Halvätna vattenmeloner ligger på bordet i vardagsrummet och pizzakartonger och tomma juicedunkar ligger på balkongen. Pundarlyan nummer ett.   
 
Jag åker till Way out west på onsdag direkt efter jobbet, jag är så pepp! Favoritbandet, Future Islands, kommer och jag kan inte vänta på att få stå längst fram och sjunga med till Balance och Close to none. Kan inte heller hålla mig heller för att ALT-J kommer och Goat. Gash, jag är så pepp!! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

19, fotograf och skribent.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela