emjosef.webblogg.se

31 dagar senare

Publicerad 2015-09-17 15:11:04 i Allmänt,

 
Jag har varit borta ett tag. Jag fick inte forsätta på mitt förlängda sommarjobb, jag har skrivit CV och sökt över 100 jobb den senaste tiden. Har fått en intervju i en sportaffär, men inget mer än så på de över hundra sökta jobben. Jag bor i pricip med min pojkvän på heltid nu och båda är aktivt arbetssökande, eller arbetslösa som en blir igenkänd som. 
 
Hursomhelst! Jag har nu på riktigt kommit igång med mitt fotande igen. Det är känns väldigt bra. Med inspiration från en god vän, Yennhi, så har jag börjat kika lite på fotohögskolor/folkhögskolor/kurser. För till våren vill jag se till att jag inte slutar göra det jag faktiskt älskar att göra mest. Därför ber jag om er hjälp... Tips! Tips! Tips! på fotoskolor eller diverse som jag kan söka till? 
 
Imorses vaknade vi, åt frukost på sängen, träffade en vän och sen hände det inte så mycket mer. Vi tar en break från allt jobbsökande som har hållt på intensivt i tio dagar och nu vill vi helst av allt bara äta chips o dip i soffan och inte göra så mycket mer än så tills vi någon gång får ett jobb... 

              
Jag knäppte ett par bilder på honom också, nyvaken och fin. 
 
 
Ps. jag är tillbaka nu. Ds. 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-10-07 20:34:38

YRGO i Göteborg, deras fotolinje verkar asnajs!!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-10-07 20:34:53

YRGO i Göteborg, deras fotolinje verkar asnajs!!!

Svar: Detta ska jag kolla upp! Tack för tipset!
Emma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

19, fotograf och skribent.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela